wooho!




ungefär såhär vill jag göra nu, är jäkligt glad helt enkelt. :)

Idag blev det påsklov, och jag älskar det. Sitter så fint med några dagars chillande, kul grejer och shopping nu.
Ah, underbaaart. Något som inte är underbart är att både Ida och Saine har lämnat mej. :( Men får väl ta det, i guess.
Det är även 1a april idag! Har inte lurat nån eller blivit lurad. Tragiskt.. Måste göra något åt det.. Om jag så ska bli lurad frivilligt. Haha, nej så desperat är jag inte.
Förövrigt har jag träningsverk i varenda kroppsdel idag typ. Dansen var jobbigare än jobbigast igår, riktigt hårt. Men härligt ändå, såklart.
Denna dag var kort, 8-1. Led av krampaktig smärta i nacken till och från hela dagen, vete fan varför. Vaknade med nackspärr i onsdags också. Usch, minns fortfarande i typ tvåan när mitt huvud fastnade på sned, och förblev så i några dagar. Det kallar jag grym nackspärr! Haha.
Back to the day.
Jag och Saine hann somvanligt med DAGENS FULASTE. Vi var påväg tillbaka till skolan efter att ha varit hos mej en snabbis. Plötsligt ser vi en moppebil med två dårar som kör runt omkring oss. Sen kör dom jävlarna upp på trottoaren och börjar styra rakt mot oss. Vi stod med öppna munnar och ännu öppnare ögon och bara stirrade. Saines tankar var ungefär att jaha, nu dör vi, mina var funderingar ifall man kunde ta skydd genom att kasta sig bakom bakom dom 20 centimeters höga buskarna till vänster.. Haha, men lyckligtvis blev vi inte påkörda. Haha, visst är jag som Susan i Desperate Housewives ibland, gör allt så dramatiskt, men det är så jävla kul efteråt! Ni skulle sett våra miner! Sen när dom hade kört förbi och vi hade pustat ut märkte vi dessutom att dom vände och körde mot oss igen. Vi skrek som dårar och rusade upp på skolgården. Haha!
Efter skolan gick jag till stan med Ida och Hanna F. Fikade, och gick runt.
Fick även hämta ut min födelsedagspresent från Ida på posten, det här! :


TACK gulle!
Jappjapp, sen var jag och Ida hos henne ett tag, och sen kom det smärtasamma hejdåandet. :( Buhu.
Sen gick jag hem och nu sitter jag och dör av hunger. Ikväll kommer lite gäster hit, dom vi åkte till London med. Och jag har en plan.. Som absolut inte kommer att funka men whatever.
Japp, nu får ni hursomhelst ha ett jäkligt bra påsklov!
Puss!




Kommentarer
Postat av: annina

måst bara säga att det är så jävla kul o läsa din blogg! :D

den är så positiv ( jag hade nästan glömt positivisarna :o )

men iaf, beundrar din fototalang också! :D :o

<3

2010-04-07 @ 16:05:30
URL: http://dalignamnfantasi.blogg.se/
Postat av: Malin

nämen fyfan vad glad jag blir! det där lyste upp min dag :) TACK!! Måste säga att jag älskar att läsa din med, du skriver så personligt! Och DIN fototalang är MINST lika bra hördu! :O :D

<3!

2010-04-08 @ 14:27:27
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0