TORSDAG

Tjaaa. :D
Igår vart inte bloggandet nåt vidare nej. Men hade ju dans. :) Vi var TRE stycken. Hoho. Både Kajsa och Kimberly (som dansade med oss förut) kom på besök, det var riktigt kul att träffa dom igen!
Förövrigt var träningen jobbig, jobbig, jobbig, men lika underbar som alltid ändå.

Idag var det en lååång och jävlig dag. I skolan alltså, det mesta andra var rätt fint. Life is good just nu. Saines livsglädje har smittat av sig. Haha. Men dock så saknar jag Ida, och tycker hon kan ta och komma hem nu!
Nu sitter jag och käkar lite och ska snart på dans, det gillas. På tal om dans har jag uppvisning i helgen! @ torget. Ohno, haha. Men skriver mer om det sen.
Men nu ska jag byta om och sånt.
Vi hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0