STHLM

Heeeeej. Har den där trevliga värken i fötterna efter att ha sprungit runt i storstan hela dagen. Aj.
Men trevligt har det varit iallafall, det är ju fan sommar i stockholm! Dog av värme.
Och shoppingen är jag grymt nöjd med, är helt lycklig nu haha. Hittade nästan allt jag ville ha, och imorgon får ni bilder på alltihop! GASH vad nöjd jag är alltså! Love it.
Träffade även min Saine igen, ♥ Har saknat henne!
En mindre trevlig sak är att jag hade förjävlig ryggvärk (?) hela dagen. Har nämligen sträckt min stackars rygg ganska rejält med alla mina hopp och övningar.. Och det är inte nådigt nu, haha. Måste "kolla på kläder i hyllorna närmast golvet" flera gånger idag, bara för att få sträcka ut ryggen. Smärtan bara strålade ut, aj.
Jaja. Nu är jag trött som en... åsna.
Sovgott så hörs vi imorgon!


Kommentarer
Postat av: lisaa

trött som en åsna.. haha, söt !

2010-04-03 @ 22:24:37
Postat av: Malin

Hahaha, tssss :D

2010-04-04 @ 09:51:09
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0