som en jävla DÅRE

Hallå! Måndag idag, men den har gått förvånansvärt lätt! Har knappt tänkt på att det är måndag, jessus.
Fick äntligen mitt fantasyprojekt redovisat och överstökat, puh. Jo det gick bra för oss, jag babblade på om nån Paddie som Einar hade skrivit om, och sa "hon" flera gånger, fast det tydligen var en kille. Hehe.
Jajja, och syslöjden var hemsk. Vissa undrar man ju över... Blev så jäävla arg.
Yesyes, efter skolan gick jag till Janina dit även Saine kom. Vi åt cheescake som vanligt, hehe. Sen satt vi bara och pratade och skrattade som dårar.
Igårkväll var jag med Ida på match som sagt, den gick ju superfint, HEHE! Var lite med Emma och Cia också, ojoj vad garvande det var.  
Sen efteråt träffade jag Edward en liten stund :) och efter det hem och fixa på fantasyprojektet som en dåre! Fan vad jag är "dåre" hela tiden, hehe.
Sen på kvällen kunde jag inte sova, plus att bror min måste in till akuten. Så blev uppe ganska sent, och imorse var det risigt. Är det fortfarande men, hehe.
Ikväll är det ingen dans (inträdesprov) och jag döööööör saaaaktaaa boooooort..... Ja fyfan vad jag behöver dansa nu. Men ska träna iallafall, jag och Emme ska förhoppningsvis på Bosuboll? Tror jag det var, blir nice som fan iallafall! Resten av kvällen blir väl chill, och FOTA till digibildsprojekt.. Det går lite åt skogen.
Men att, vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: E M M A

snygg bild det där! :D älskar skärpedjupet



Svar: naw, gud vad kul att läsa! :D

det muntrade verkligen upp, tack så mycket, sötnos! :)

2010-04-26 @ 18:27:47
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0