pretty nice

WOW. Det är måndag och ny vecka. Men det har ändå varit en bra dag idag! Inte normalt. Inspirerad av Janina så kan jag ju skriva lite bra saker med idag:
*Soligt och galet varmt. Kort läderjacka snart!!
*Saine och jag sprang till mej och chillade typ varannan rast, vilket underlättar skoldagen enormt.
*Ida is back in school!
*Saines och min humor, "hej. nämen hallå!!!!"
*Är klar med mitt klädesplagg på slöjden, vilket betyder att jag kan chilla som en dåre.
*Sitter för tillfället ute i solen och bloggar/steker.
*DANS ikväll! (Dock öppet hus.. Aaaah)
*Besöksrekord igår! Jag älskar er!
*Har massa ny härlig musik på iPoden (som dock är död)

Yes, detta gillas! Men såklart dyker det upp massa negativa punkter också.. Men nu låtsas vi som att dom inte finns. Jao, dom där punkterna duger rätt bra som sammanfattning av min dag.
Men hörni att, vi hörs senare. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0