Lusse, dans och lite till

Tjo!
Dansen igår var pepp. Haha, kände att jag bara måste dansa ut allt, så jao, jag försökte med det. Men före sista 1 och 1/2 timmen så var alla redan så slut så då satt vi bara helt uppgivna och garvade åt varandra.
Hursomhelst längtar jag till nästa vecka, då vi dansar på skolmusik! Och Ella och jag solo... Jag kommer DÖ. Men kul som fan ska det bli!
Idag var en av våra längre dagar, men jag överlevde fint. På teckningen var vi till lusse, och jag dog lite... Trodde nog det var fint, men inte SÅ JÄVLA NICE! Alltså, om man jämför med ÖHS, så är det som att jämföra ett... ruttet campingtält med ett 5 stjärnigt hotell! Vill gå ut åttan, nian, och börja där NU!!
Haha, vi kände oss som små dagisbarn i en leksaksaffär när vi gick runt där typ.
Hur som helst, om ett tag är det dans som gäller, lovely!
Men att, vi hörs!

Nu gör jag som Ella och snor lite danspics som Emma tog igår, härifrån är dom www.emmamathiilda.blogg.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0