Lördag, 24/4



Heeeej! Ursäkta för ingen uppdatering idag! Har verkligen ingen ursäkt heller, men jag hoppas ni söta läsare förstår ändå, haha. :)
Nu ska jag skriva ihop en liten text iallafall.
Igår kväll for jag och Ida till videocorner och hyrde film, Wallander såklart. Sen köpte vi massa godis och for till henne och såg den. Det vart lite skrik och sånt, hehe. Den var verkligen rätt asig ibland. Sen satt vi bara och babblade och skrattade, har saknat dej. ♥
Idag chillade jag först på förmiddagen, satt ute i solen och stekte lite. Sen var jag med Edward. :) Det var mycket nice det! Efter det for jag en snabbis hem till Ida, och nu kom jag nyss ur duschen. Ikväll ska jag ut till Emelie och Fredric, och förhoppningsvis kommer väl Emma också! Det blir sjukt trevligt det med. :)
Sen sover jag hos E&F, med lite tur ska vi äntligen sova i en av deras stugor nu! Har planerat det i ett år typ haha! Det kommer antagligen att bli, precis som alla andra gånger, sjukt slir och jävligt kul.
Så att ja, ska fortsätta ha en toppenhelg, hoppas ni med har det!
Pussss

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har saknat dig med så himla mkt!

<3

2010-04-24 @ 15:47:19
Postat av: Malin

puss gulle! <3

2010-04-24 @ 16:14:53
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0