Lite om dagen.

Tjo. Dagen har varit chill som fan.
Varit med min granne igen, chattat med trevliga typer, varit ute på låångpromenad, haft DHrace och haft ett enormt humörsammanbrott. Hehe sånt kommer med jämna (och långa) mellanrum. Nu snackar vi verkligen att man ligger helt desperat och sliter sig i håret typ, haha. Inte muntert. Med det gick över, som allt annat.
Somsagt kollade jag även på en hel massa Desperate Housewives. Underbart bra, haha! Så bra att jag började lipa, haha.
Nu sitter jag och slökollar på Evan den allsmäktige (?). Den verkar helsjuk = jag gillar.
Men nu ska jag försöka fatta handlingen.
Byee


underbara egypten.


Kommentarer
Postat av: saga

haha,yeah, jag kollade oxå lite på evan den allsmäktige igår. men somnade typ i mitten av den, hehe.

pussen

2010-04-05 @ 10:28:43
URL: http://sagaholmstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahah, yeeah! ;D Den verkade helt störd ju! Haha, det är bra ;D Pusssss <3

2010-04-05 @ 10:42:01
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0