Halsont, blåmärken och DH

Tjaaa. Kom just ur en lååång dusch, nu känner jag mej äntligen orisig igen! Haha.
Min hals är åt skogen, aj pippi säger jag bara. Vill inte bli sjuk, vill inte bli sjuk, vill inte bli sjuk.
Det känns lite som en ondsinnad nål som sprutar ut syra.. :) Haha, skoja men ont tar det.
Förresten, mina knän är fulla av stora blåmärken från dunderdansen igår, och alla känsloladdade.. fall ner på marken, hehe.
Nu sitter jag och försöker läsa lite på min bok till recensionen imorgon samtidigt som jag glor på DH. Ni kan ju gissa vad som prioriteras, hehe.
Jaja, imorgon är det måndag och det känns underbart!
Hoho.
Hursomhelst, hörs efter skol-fanskapet imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0