Glad, saknar, förväntansfull, mera glad, pigg, medmera.

Här har ni dagens humör, haha ↑

Godmorgon! Wow, tro det eller ej, men jag har inte sovit såhär länge sen jullovet!
Haha, tycker det är rätt underbart att äntligen ha sovit ut iallafall. Eller sovit ut och sovit ut, somnade vid 3 -halv 4 igår. Menmen, kan ju iallafall säga att gårdagen var trevlig. :) Mina planer verkade nämligen funka! Unbelievable. Vågar dock inte avslöja dom än (jo, jag vet, jag hatar också när det står sådär i bloggar), men det är bara för att jag är så osäker. När jag vet, då jäklar!
Idag är det underbart väder, passligt till påsken, hehe. Soligt och 5 grader i skuggan. Man vill ju nästan kasta ut solstolen och ligga och pressa lite, haha!
Nä, jag vet vad jag ska göra för att få ur mej min gladhet (japp, är riktigt glad över allt och inget just nu) : Studsmaaattaaaa! Haha.
Om jag nu måste nämna nåt bittert också är det att nu är det ett år sen vi var i Sälen med Sundbergs, och det var fan sjukt kul!Sakna.
Ikväll blir nice, då ska jag och Saga till Janina för lite tjejkväll/födelsedagsfest/call it whatever you want to, det kommer bli nice iallafall! Och på tal om Janina, GRATTIS GULLE!!!!!! ♥ Nu har jag ju inte så många bilder på dej,
men en lyckades jag, efter mycket sökande, hitta!
En liten gullig Janina i början av 7an!
Hoppas hur som helst du får en bäst födelsedag, det är du värd. :) Puss på dej finis!


Kommentarer
Postat av: Janina

MALIN, FÖR IN I HELVETE!!

haha, TACK ÄNDÅ :D <3

2010-04-02 @ 15:06:57
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Janina

MALIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OKEJ, tack och snart ses vi snyggaste :) <3

2010-04-02 @ 15:22:29
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahahah (A) :D Varse :D Och TACK för världens roligaste kväll snygging :D ! <3

2010-04-02 @ 20:23:03
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men hallå?! Det är INTE okej att skriva A men inte B!

2010-04-02 @ 20:34:38
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0