Fred och Conny

Hejsan. Åh, jag är sååå opepp. Söndag, älskade söndag.. Nä fyfan. Måste rycka upp mej. Bort med ångesten!
Igårkväll vart iallafall riktigt trevlig. For och träffade Ida igen, wohoo! Det är därifrån rubriken kommer, Ida är Fred och jag är Conny. För er som undrar, är en ledtråd våra favorit skomärken. ;) Sen for vi hursomhelst och skrämde vettet ur Emma, och hos henne tillbringade vi sen resten av kvällen. Och helsike vad jag skrattade! Vi bara skrek av skratt. Speciellt åt gamla fina bilder, och "bröden".
Ojoj.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Men uppdaterar senare. Var ut och fotade igår, så tänkte bjuda på lite bilder, dom kommer upp alldeles strax.
Vi höööres


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahahahaha "rågbröd" ;) och underbart fina bilder!!! fy faaan xD och jag gillar ditt skratt, hahaha :DD puss <3

2010-04-11 @ 12:58:30
Postat av: Malin

Hhahahahahahhahaha, så jävla bra! xD Jomen klaaart det, modellerna här, EHE xD HAHAHHAHA, nääääe slutaa :D puss! <3

2010-04-11 @ 13:27:38
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0