Det är valborg!


 
och våren är här, så idag invigdes min älskade läderjacka, wohoo



Och imorgon är det maj, och jag älskar det!
Idag har varit rätt bra. Förutom att jag och Saine var hem till mej på rasten, och just när vi står i mitt rum och allt verkligen börjar faila på riktigt så märker vi dessutom att lektionen börjar precis då.
Vi orkade inte ens springa tillbaka, så vi vart ganska sena, ehe.
Efter skolan skulle jag ha varit med Edward men han vart sjuk.. Krya♥
Så då gick jag till stan med Saine och Ida istället. Vi fikade och gick runt lite.
Ikväll händer massor och jag har inte riktigt koll. Ska först till Emma och så kommer Emelie och Fredric, GILLAS. Sen sticker vi ut nånstans antar jag. Hoppas det blir en nice kväll iallafall.
Imorgon klockan 12.15 är det dansuppvisning utanför Sitkoffs! Be there! Fan vad peppad jag är, wohoo!
Men nu ska jag fixa mej lite, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: edvin

12.15? vem orkar stiga upp då? inte jag iaf

2010-04-30 @ 17:04:18
Postat av: Malin

Hahaha, och dessutom har vi genrep kl TIO!!!!! Slå det du!

2010-05-01 @ 08:04:25
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du köpt den fina jackan ?:)

2010-05-01 @ 16:40:04
Postat av: Malin

anonym: Den är köpt på HM divided! :)

2010-05-02 @ 16:50:45
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0