windsurfing






Oredigerat.
yesyes, kolla bara hur bilderna kan bli när man ändrar olika ljusinställningar!

Idag har varit riiiiiktigt nice ska jag säga er :D
Sportdag, ett minus var då att cykla till mariebad 8 på morgonen, men annars var det bra!
Var där hela dagen, spelade kubb och volleyboll och sen vart det windsurfing. Det var skitkul verkligen, men jobbigt som faaan, att få upp seglet och hålla balansen, haha. Men den största utmaningen var nog att få på sig våtdräkten! Haha.
Igår kväll for jag till backeberg med kajsa och ida :D Där fanns tazmin, antonia och min dagisbästis, mickis haha :D
Vi spelade lite fotboll, och chillade. Tittade på nån träningsmatch. Sen var jag till tvärsan första gången, yeah ;D
Vi träffade nån jävla dampunge på vägen dit, ahahah.
Yäp, ikväll ska jag ut med ida, kajsa och kanske tazmin ? (: Blir niiiiice.
Efter skolan var jag på stan. Med ida, budda/emma och kajsa. Jag åt mej fet. Och köpte lite grejs.
Joo, nu ska jag fixa naglarna och lyssna på mer musik före middagen, (y)
ha det så bra,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0