facebook

Jees, nu är jag hemma igen.
Var faktiskt ovanligt chill på stugan. Har bara sovit och chillat som fasen. ;) Och så har jag fotat, verkligen sjukt mycket. Vill inte veta hur många bilder det vart. Men det är ju så att jag har lärt mej massa skitbra saker från digibilden, så nu kan jag fixa en del, och bilderna blir så sjukt mycket bättre! Behöver knappt redigera dom mera. Skönt att slippa autoinställningarna, haha.
Jag har dock åkt på nån jobbig hosta nu, jag som nyss blev frisk från snuvan. Dessutom har martin feber. Och jag har muskelvärk .. Svininfluensa pågång ? Haha hoppas inte.
Kan seriöst knappt röra nacken? Fan säger jag bara, fan.
Menmen. Nu har jag äntligen skaffat facebook! OMG! Jag är väl typ sist i världen?
Bättre sent än aldrig iallafall ;) Haha står typ överallt "Han har 384 vänner" "Hon har 543 vänner" Och sen bara, "Malin har 10 vänner" , hahahha! Men det blir fler ((:
Usch, känner mej helt deprimerad, det är måndag imorgon. Dubbeltimme syslöjd. Inte min starka sida. Men jag lär överleva. Sen är det ju dubbel daans :DD Tjoho.
Nu har jag verkligen hur mycket bilder som helst som väntar på att laddas upp, men börjar med dom från digibilden :)













det får räcka (:
puss



Kommentarer
Postat av: lisa

hahah, du är inte den sista, jag skaffade precis samma vecka :D

<3

2009-09-13 @ 20:18:43
Postat av: Malin

lisa: Haha, puuh dåså :D

<3

2009-09-13 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0