Uppsala

Hejhallå (:
Nu kan jag äntligen skriva, tvingade mej att läsa igenom alla 47 nya inlägg på bloglovin först, puuh ;)
Igår, shopping i uppsala. :) Det var nice, blev liite stressad då jag inte hade så mycket tid på mej, men hittade massor iallafall. Bilder kommer i nästa inlägg :) Var även ut till ikea, och inom en snar (läs: lååång) framtid ska jag antagligen få göra om i mitt rum :D (y)
Idag klev jag upp 10 , suuck. För att gå till kyrkan, det här var första gudstjänsten för konfirmanderna.
Nu är det säkert att jag kommer i junilägret. Hade velat vara i augusti, men man få ju offra sig lite, har ju ingen anledning att va där egentligen så.
Resten av dagen ska jag nog chilla. Ska fota det jag köpt och ladda upp, och så ska jag gå ut och gå/fota ett låångt tag, känns som att det behövs.
Ikväll ska jag eventuellt vara en stund med ida och saine och nån, till klockan 8 då top model kommer. (:
Ha det fint,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0