Taio cruz - i can be


this is nice ;D

hejs på er.
Fan vad skönt att ha måndagen överstökad!
Underbart, den är ju för jävla hemsk. Man vill ju bara kasta sig ner på marken och skrika. Jaja, min klass är rätt nice iallafall , det är ju trevligt. Haha nu lät jag som rickard.
Efter skolan var jag med min chillmakrill saine. Vi gjorde bort oss duktigt, och redigerade bilder.
Och tjatade om hårfärger. :))
Sen dans, har inte varit så slut på länge. Den var jobbig, jag storknade. (hahaha, det ordet har jag inte använt sen jag var liten! Hur gör man när man "storknar" egentligen?)
Nu ska jag duscha.

 

Hahah, blev liiiite överdrivet gult på andra bilden. Men att, jaoo jag funderar på att färga håret ljusare.
Men får se. Kommentera jättegärna :D
Eller, rättare sagt: ni MÅSTE kommentera :D


Kommentarer
Postat av: hanna f

mjo skulle bli fint :D pussar <33

2009-09-21 @ 20:01:20
URL: http://hannafagerlund.blogg.se/
Postat av: Malin

okej, tack så mkt, :DD ! puss :* <3

2009-09-21 @ 20:03:53
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: saine

du MÅSTE färga håret brunt , men mörkare än på bilden dock :)

jag älskar dej min lilla chillbacill ! <3

2009-09-21 @ 21:24:20
Postat av: malin

saine: Neeeeeeeeeeej, det tänker jag inteeee :DD

Men mörkare än på bilden ? x) det är min naturliga på bilden ! :o Hahah :D älskar dej mer chillsill i dill :)) <3

2009-09-22 @ 06:45:35
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: edvin den sjuke

ingen aning va man som tjej lyssnar på men,

dvda-only a woman



trey parker-freedom isnt free



james dunne-battle without honor or humanity



stephenwolf-magic carpet ride(måste lyssna lite för suger i början)



ost-end of an act

2009-09-22 @ 15:39:04
Postat av: hann

2009-09-22 @ 16:34:06
Postat av: emme

men sku du int färga d mörkt just....xD hahah!! men joooo!!!! d blir nog skitbra!! 8D xD

2009-09-22 @ 16:53:40
Postat av: Malin

Edvin: Okeeej, haha tack så mkt för dom tipsen :D och krya på dej

Emme: hahhahahaa joo, men har ändrat mej ;D okej, tack , bra att du tkr de :DDDD

2009-09-22 @ 17:08:25
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0