river island

http://xml.riverisland.com/flash/content.php


Ohyeeeeeeees!
Kommer ni ihåg när jag kom hem från london och skrev att jag hittade världens bästa butik? Här är länken till hemsidan!! :D
Åååh, om ni är klädsugna, gå in och kolla. Vet dock inte om man kan beställa till finland, men måste kolla upp!
Finns så jävla snygga kläder alltså!
Fattar inte det här med print screen, så kan inte ladda upp bilder därifrån för tillfället. Men min favorit är iallafall ett linne som jag såg i london, det är svart, men täckt med tunna vita volanger/tygstrimlor över. Haha svårt att förklara. Och t-shirtarna är sjukt snygga dom med. Och om ni vill plåga er med att sommarn är slut, kolla "sun shop" ååååååh.
Och nitar, gosh, finns ursnygga skor, smycken väskor, allt med nitar!
Haha jag är kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0