mobilt bredband?

Heej, får bli ett snabbt inlägg nu eftersom massa tvprogram börjar om ca 3 minuter, haha!
Dansen var nice, fast jag hade huvudvärk till och från i princip hela tiden.. Suuck. Men annars gick det fint :) Mitt hår orange ut uppsatt hujj. Får hoppas det försvinner snart ;)
Jag och celinda och francine och dom andra i gruppen var lite smarta och skulle komma på vad mobilt bredband var egentligen.
Jag: - Men, är det inte typ att man har internet på mobilen då?
Hahahahahahahah, så jävla blont!
Jaja, husafrjöojredygäpåreitmvaöädoptarpt , puh. Måste få ut min ilska över syslöjden. För att det går så bra för mej (y) Förra veckan lyckades jag böja och bryta av själva nålen på symaskinen. Hmm. Idag vart det en mindre utskällning för att jag har glömt hur man gör för att få upp undertråden. Jo annars går det finfint (y) :D
Men nu, tvn. :)
Ha det fint, puss!

Kommentarer
Postat av: edvin

orange e den bästa låter i världen:D



nyaste låten:



mattafix - big city life du måste höra!!!

2009-09-28 @ 20:06:49
Postat av: celinda

haha, vadå blonda? :o

2009-09-28 @ 21:18:06
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: Malin

Edvin: okejokejokej :)

Celinda: Hahah eller hur ;D

2009-09-29 @ 13:21:59
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: lisa

men du .. inget slår mig. jag måsta fan sprätta 6 gånger idag ! HAHAH :D

<3

2009-09-29 @ 14:53:54
Postat av: Malin

lisa: HAHAHAH dte var faktiskt värt en applåd! :D Haha! <3

2009-09-29 @ 19:24:17
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0