love is my drug



Sjukt bra låt, och taaack saine som "tipsade" mej om den :D
Igååår, var rätt trist faktiskt. Först var vi hemma hos ida, det var iallafall rätt kul (: Det var hon, jag, kajsa, pontus, nico, cia och tazmin. Sen gick vi till uncan, och select där vi stod i princip hela kvällen. Inget hände typ, så det vart inte så roligt nej. hehe.
Idag har jag varit ut till sund, hälsat på typ halva min lönnqvistska släkt haha ;D Noraaa var där, mitt ettåriga kusinbarn! Och hon har växt (: Hon är helt underbart gullig! Hon har lärt sig prata mer nu, åååh jag dör!
Tänk er att man ligger i gräset och hon bara kastar sig över en, ropar "kaaam" och kramar en! Och säger och gör efter allt som man själv säger och gör, och skrattar och springer och vill leka hela tiden. jag älskar den ungen :'D
Ikväll ska jag först ta tag i mitt rum, som ser ut som ett bombnedslag. Sen ska jag fixa den där jävla läsdagboken, som jag ligger liite efter i, fan vad jag hatar . Sen blir det nog bara chill med myskläder, film, Veckorevyn och godis (: Sånt behövs också ibland.
Imorgon ska jag möjligtvis vara med celinda, francine och lydia :D Men vet inte säkert än.
Nu kommer bilder på gulle :)









 ahahahhaha, aaaaaaw



 HAAHAHAHHAHAHAHH "malin gör allt för att underhålla nora"







awawawaw :)
puss


Kommentarer
Postat av: edvin

trevlig gamling du hänger med^^ diss?-.-

2009-09-19 @ 18:54:28
Postat av: Malin

edvin: jodu, hon är ju fan pensionär snart :O

2009-09-20 @ 09:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0