konfirmation

Hallohallohallo alla :)
Idag har jag skrattat, utav bara fan ;) Haha.
Lektionerna har varit rent dödliga, men dagen var okej ändå. Hade ju digibild. Börjar lära mej massa nya grejer på kamerna som kan va rätt bra att veta.
Efter skolan var det anmälan till konfirmationsgrejer som gällde. Far på läger i (förhoppningsvis!) augusti med lite nice peps :D Blir nog bra.
Efter det hem till ida, vi käkade, och sen ner till stan där det fanns lite folk. Efter en kort stund skulle jag träffa emme som kom från lusse, men det vart lite fail då min mobil dog, så jag sprang hem, för att sen måsta cykla ner till stan igen , och sen gå hem tillsammans med emme igen, haha.
Vi flabbade som tuuuusan, som vanligt haha ;)
Nu har jag ätit, ska snart fixa mej och sen till idaaa :D
Bilder jag tog på digibilden kommer kanske imorgon eller på torsdag, för tillfället är min kamera hos ida.




Hahahahahahaha, omg jag flabbar som en jävla dåre!!
Äta frukost och samtidigt få elstötar i armen, mmm.. Min favorit är när han ska dricka te, hahah.
Ni som inte har sett den här på Fokis blogg redan, se den nu!
Den är bäst!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hjääälp, jag får typ rysningar av att se det där, haha x)

2009-09-08 @ 20:02:57
URL: http://www.erikamatilda.blog.de
Postat av: Malin

Hhaha sant? Ooj :P Haha men erkänn att det är jäkligt kul! :D

2009-09-09 @ 06:45:22
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 16:01:02
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: emme

hahahah!! visst va den bra??!! xD hahahah!

2009-09-09 @ 16:11:25
Postat av: Malin

Teres erica: Hihi , det är bra :)) Jodå, dt är det nog, desamma!

Öh jadu, för tillfället känns det som hösten, bara för att det är höst, men jag tkr nog egentligen sommarn eller våren ;) sj ? kram

Emme: HAHAHHAHAHAHHA omg jooo den va så jävla kul!

2009-09-09 @ 20:42:29
Postat av: hanna f

hahahaha fyfan va jag garva!! :D

2009-09-09 @ 21:16:27
Postat av: Malin

Hahahhahahahahaha visst är den bäst ?! :D

2009-09-10 @ 14:31:13
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: lisa

hahhaa, såg den på Fokis blogg och tänkte direkt på dig och att du skulle börja gapflabba om du såg den. hahha, typisk bondefilm ! :D

2009-09-13 @ 20:14:31
Postat av: Malin

Lisa: Hhahahahahah äre sant ?! :D fan va bra! Hhaha!

Mhm joodu, på pricken! :DD

2009-09-13 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0