helt normal msn konversation

Malin s säger:
du kan inte rosta brandvarnare med getter och smör medans du låter din panna väsa åt höger
växa*

Malin säger:
men hördu bertilsvenolofskossa , den mjölkar på lördagar och inte där i stuprännan när dvärgarna dansar, om det är det du tror din lilla sothöna!
OCH jag har briljerat med lottokupongerna i min halsduk

Malin s säger:
HAHAHHAHHAHAHHHAHHAHAHHAHAAH
asg
ahhahah

Malin säger:
Jag sitter och kluckar av skratt bland alla dessa små otäcka kamreaspindlar med hiphop på högsta volym och snus ur tavlorna på hejarklacken!

Hhahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahah

Malin s säger:

hahhahha


jag och saine är så jävla bra, och jag garvar så jävla stort!


Kommentarer
Postat av: edvin

F4iL

2009-09-20 @ 09:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0