face off

Bara för att ida så gärna ville det, så skriver jag ett inlägg nu, hahah 8D
Finns inte mycket att säga, har varit på stugan hela helgen. Chill men trist ibland. Heh. Frisk nu :))))) halleluja moment.
I lördags såg jag en skitbra film, om en polis och en mördare som bytte ansikte. Den hette face off, och jag kan ju säga att, om man nånsin velat byta utseende med nån vill man inte göra det längre efter den filmen. Haha. Fan den mest spännande film jag nånsin sett! Men mådde riktigt illa vissa stunder, huh.
Usch, på tal om nåt helt annat annat har jag asigt ont i ryggen, fast jag inte gjort nåt! Har ju inte dansat sen i torsdags heller.
Bluuuuöö. Imorgon är det måndag, härligt mhm. Cp, men det är ju dans iallafall, jag har saknat den, fast det var tre dagar sen jag var där senast :)
Jaja, ikväll var jag med idää och hännä, yeah ;) Vi var till stan och hade lite trevligt jao. Vart lite hickande hahah ;)
Jäjjä, det var väl allt det :)
Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0