Emeliiiiiiiie :D

Haha nu var jag nära att börja mitt tredje inlägg med jees/jääs haha men ska låta bli.
Dansen var asbäst, fråga inte om ordet (:
Fick dock nån slags konstig smärta i benet. Känns typ som att en nervtråd kom iklämm, och sen spred sig smärtan till foten, och nu tar det så jävla ont att jag knappt kan gå. Mmmmmmm (: Eller inte.
Fan, jag ska ju satsa på dansen nu, inte skada mej :( jaja, kanske det är bra imorn vem vet :)
Iallafall, när jag kom hem igen var jag en stund med emelie! :DD
Fredric var på judo och hon råkade befinna sig i stan. Vi asgarvade åt det mesta och ceppade lite haha. Sen vart det uppdrag klart och lite promenad, smygfotande och solnedgång. Haha allt i en härlig blanding! ;D
Skeeaatkul ((:
Nu ska jag fortsätta på se på Himmelblå, en norsk serie haha. Men den är faktiskt skitbra ((:
Vill men orkar inte ladda upp bilder nu. Kommer nog imorgon.
Juuuste, ännu en grej om fb. Celinda fortsätter med sina grymma gärningar. Jag hade gjort ett test där resultatet blev "Du är 6 % lycklig" Och jag hade skrivit "Haha typ själmordsbenägen" Och nu ser jag hur Celinda, den lilla apan har varit framme igen: "Celinda gillade detta" , HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH!
Nej förlåt (((: Du är faktiskt ingen apa. Hahah!
Nä, nu ska jag tvinga min fot att sluta ceppa.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0