autumn







Nu märks det att hösten är är på riktigt, och jag älskar det!
Hösten är så damn mysig :)))
Mulet, kallt, blåsigt, massa gula löv som flyger omkring .. Jag blir helt lycklig. Konstigt nog.
Jag verkar annars också vara inne i nån slags lycklig period för tillfället :)) Det mesta är bara bra helt enkelt.
Idag ska ni veta, har ida och jag varit på vattengympa/vattenpass/aquabike :D Det var jobbigt, använde typ alla muskler i hela kroppen kändes det som, men kul var det iallafall!
Resten av kvällen blir det absolut bara chilla :))
Annars var idag rätt jobbig, men inte digibilden . Jag och sara var ner och fikade till stan, haha. (y)
Var en stund med melissa också :)
Nu sitter jag och lyssnar på akon och har liite ångest över att det är samhälla prov på fredag.
Jäsjäs, nu ska jag göra nåt (:
puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0