Gör som havet, våga.

Saine här , i egen hög person! :b Malin gav mig tillåtelse att skriva ett inlägg så jag ska försöka ge er något bra att läsa! kul utmaning :) men iaf , dagen har varit trögflytande , precis som glycerolen som vi fick lära oss om på kemin, skolan luktar rosenvatten och allt är fett segt just nu. Mitt liv fortsätter på samma gamla vanliga sätt. Då är det tur att man har vänner. Tack för att ni finns. <3 Men iaf , idag var det info till skriftskolan i kyrkan så nästan alla åttor från ÖHS var dit. Det var segt som bara fan menmen :b
Det hände en sjuk sak idag också , asså det var en liten (ursäkta nu men) turk i lågstadiet som hoppa runt på alla skor och så, och vi försökte säga åt han att sluta men han bara dissa. Så kommer Rickard och jag frågar om han kan säga åt den lilla ungen, och det gör han. Men då springer ungen nonchalant iväg. Men gissa vad ? Rickard tar två ENORMA kliv mot honom, tar tag i kragen och skriker:
"HÖR DU INTE VAD JAG SÄGER VA?!"
"mm"
"DÅ SKA MAN LYDA OCKSÅ ! SÄÄÄTÄN!"
hahahah , gissa om jag och malin garva ? XD

Btw , jag har lärt mej mycket idag:

- Kaniner sniffar citronsaft på måndagar.
- Din örsnibb är fuktig när du äter.
- Jag borde fara ut och jaga lite rödbeta snart.
- Klockan står på 00:00 när det regnar ostron från Tokyo.
- Min lilltå viker sig ett halvt varv för varje gång du spelar Nalle Puh.
- Påven kommer snart att skaka fram din höna med hjälp av en sax.
Jag är fett oseriös, haha :b

http://www.youtube.com/watch?v=8d7yZQkuMt8
lyssna , snälla ? (A)



puss & kram
/ saine

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA, jag skrattar så jag knappt kan andas, haha vår humor saine! ;D

Puss på inn ötaste uu <3

2009-09-24 @ 14:49:20
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0