avancia

Nu är jag nöjd ska ni veta :D
Har tränat i en och en halv timme på avancia med celinda!
Det var ju kul som bara fan! Trodde jag inte. Vi sprang 2 km och testade de flesta maskinerna haha, och hade sjukt kul. Tack för att du fick med mej ;D Francine skulle också ha varit med, men hon vart sjuk stackarn :( Vi gick och hälsade på henne efter träningen, jag gillar hennes hus ;D
Nu är ida hemma från sve så jag ska nog vara en stund med henne ikväll (:
För tillfället sitter jag och lyssnar på underbart bra musik ♥
Ikväll kommer top model, woho. Är jag den enda som tycker att Sandra är världens största bitch?
Jajja, nu ska jag äta.
Hörs!


 

haha gamla bilder som jag bjuder på.

puss


Kommentarer
Postat av: Francine

haha tack!, önskar ja kunde ha varit me! :(

Ser också på top model (bästa tv-programmet ever! XD hehe) jo ja vet!! visst e hon,Sandra alltså, värsta spetsel elaka bitchen ju! :O

2009-09-20 @ 18:12:20
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: malin

:)) jaa, dt skulle ha varit nice :(( Men nästa gång! :D Yeeey, visst är det ? :DD

Jaa, hon tror hon är så spetsel bra, men hon är bara spetsel egotrippad!

2009-09-20 @ 20:02:15
Postat av: Ida

Nämen yees, vem har tagit dom här bilderna?! :D haha på sittkoffs (; puss ily <333

2009-09-20 @ 21:37:36
Postat av: celinda

måste göra som ! Snart..... Kul som fan men llite stel idag , haha :)

2009-09-21 @ 14:38:05
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: malin

Ida: Haha , yeeees ida kankse? ;D ååh i somras! Saknar <3 Puss, älskar dej (LLL)

Celinda: Helt klaer! :D jodu, ehehehehe nä vadå stel ? (a) Hahaha!

2009-09-21 @ 18:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0