youtube myspace and i'll google your yahoo

Hahahaha, varldens basta rubrik, humor sager jag bara!
Men heeeeeeeeeeeeeeej 8D
Jag ar pa rhodos nu,om nu nan missat det,haha.
Sa jevla nice har!
Jag garvar ihjal mej tusen ganger om dagen, minst haha.
Nu ar det bara 3 dagar kvar har, och jag VILL INTE HEM :((((
Men jag saknar alla jattemycket, buhu.
Vi har varit i huvudstaden, badat ett aaantal ganger, solat (hoppashoppashoppas jag har blivit atminstone liiite brunare,haha) och atit oliver och fetaost som bara faaan, haha.
Och saaklaaart har jag och fredric blivit sjuka, fredda later som en gammal gubbe.. HAHAH skoja :)
Men vi ar forkylda, otroligt passligt nu alltsa! 
Jajja, jag saknar saklart kylan,regnet, skolan, och allt annat trevligt.. Haha,eller kaaaaanske inte.
Fan vilket cpinlagg det har vart, och inte blir det battre av att aao inte finns. HAHAHA,nan som fattar?
AAO= dom dar svenska vokalerna som nu somsagt inte finns pa detta harliga tangentbord. Haha, jag ar lite cp eller nat annat cp, hahahahah fan vad sjukt det dar vart. Menmen.
Nu ar snart datatiden slut.
Hoppas ni har det lika bra som jag har det! Skriver igen pa mandag.
Nu ska vi se pa film i think,och imorgon straaandeeeen (y)
Ha det bast!
(haha, stor mej fortfarande pa vokalerna som inte finns)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0