superdag!

Men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Så har min dag kännts.
Och jag som tyckte jag hade otur igår, pöh.
Började såklart inatt. Illamående. Precis som för 3 veckor sen. Rusa till och från toan halva natten, och tro att man ska spy. Hemska saker, vad fan lider jag av?! Men nu på dagen mådde jag nog rätt bra, har varit i skolan och så. Hoppas att jag inte mår dåligt inatt igen, men det gör jag knappast, har inte hänt förut att det har varit så farligt 2 nätter i rad så. På tal om inatt så sover jag hos idaaa då:D
Okej, back to the otur idag då haha.
Fick 7- få ett förhör jag borde ha fått 10 på (eller åtminstone 9) för att läraren var cp och missförstod allt (har ju varit bortrest och missat en del).
Sen fick jag min första glömskeprick PLUS min första störandeprick PLUS utkastad från lektionen PLUS lite utskällningar.
Idag går det bra!
Sen klämde jag sönder min tumme. Och slog till saines öra där den ömmaömmaömma piercingen är också, så hon fick skitont.
Det går fint nu alltså , haha.
Hoppas kvällen blir bättre iallafall, då ska jag ut med ida, och träffa janina igen, wohooooooooooo :D
Efter skolan idag var jag till stan med ida och malin d, det var riktigt trevligt det ;D Stackars malin bara, som har stukat foten och går på kryckor :((
 
Jaojao, imorgon ska jag ta det chill i think.
På söndag, kyrkan. Har bara varit där den där gången när alla måste gå så, hehe.

Så, nu har ni fått ta del av min failade dag (hoppas ingen drabbades av djup depression efter att ha läst det, risken är stor)
Nu hoppas jag ni (OCH JAG MED!) får en nice fredagkväll ;)
puss!



Kommentarer
Postat av: Francine

nej men usch! stackars dej! det där lät inte trävligt... :(

oj oj Malin utslängd från lektionen??? :O suck, hur lyckas man? :) va var det för timme?

<3

2009-10-26 @ 15:46:14
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahah det va inte trevligt heller :((( Hahah ;D

HAHAH jaduuu, jag förstår inte hur jag lyckades.Det va på kemin, med PER, haha!

<3

2009-10-26 @ 19:47:06
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Francine

hahahahhahahahh XD oj oj

2009-10-27 @ 16:19:49
URL: http://francinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0