ssssscccchhhhupp

Hahahahaha, jag har kommit på en sak.
Ni vet, ålänningar brukar ju säga (iallafall säger jag det, haha) sådär som i rubriken istället för "jo" eller "japp" .
Man säger dte ju liksom på en inandning. "Sssschhhhupp" låter det som, men har upptäckt att det är jävligt svårt att skriva, hahah. Jag och min udda humor.
Undrar om nån fattar vad jag menar ens?

Jajja, idag var det första måndagen i skolan på 3 veckor för mej, haha. Har missat 3 dubbeltimmar syslöjd. Det känns .. sådär om jag ska vara ärlig.
Annars var skolan också helt pissig idag, men jag överlevde! (nähä? -.-)
Haha, snart är det daaans :)) Superdupermeganice.
Resten av kvällen blir det plugga finskaprov och skriva en liten "uppsats" eller vad man nu ska säga, om en låt till engelskan.
Ni får ha det så bra :)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattar >< men jag säger utan p:na på slutet..

2009-10-28 @ 16:04:52
Postat av: Malin

Hah, okej ^^

2009-10-29 @ 14:27:01
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0