plugg, alla älskar plugg

Pluggandet går .. sådär om jag ska vara ärlig. Har iallafall börjat skriva svenska bokrecension. Och skrivit en lista på vad jag ska packa till rds. (Nej, jag orkar inte skriva rhodos mer, så det får bli en fin förkortning. Hoppas att det inte betyder nåt annat som jag inte vet om, haha!)
Jag har varmt som fan och mår allmänt "sådär".
Och jag måste till skolan imorgon ju..
Jaja, en positiv sak är iallafall att jag för tillfället sitter och lyssnar på massa bra musik ♥
Men nu ska jag duscha, och sen slänga mej framför tvn.
Btw, GRATTIS TILL EMMA P , som fyller fjortis idag ((: ♥!


Kommentarer
Postat av: emmaa

MEN HERREGUD VILKEN BILD.

åhmygod.

tack så mke malin love! <3

2009-10-05 @ 21:12:01
URL: http://emmarawr.blogg.se/
Postat av: Malin

Tssssssssssssssssssssssssssssssssss :)) Den är sööt :D

Varsågood finaste emm :D

<3

2009-10-06 @ 17:17:31
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0