man blir ju så trött

Hej, för tillfället är jag trött, stressad och har ont i huvudet.
Skoldagen var rätt chill, hade ju hk. Nog för att lärarn såg varje gång jag failade och så klart måste börja klaga som faan, men annars (y).
Ehh, har fortfarande inte packat. Men jag pluggade lite efter skolan, stolt som fan över det!
Sen var det dans, den var jättejättenice. Nu blir det inte mer dans för mej pååå.. En och en halv vecka. WHAT ?! Hur ska jag överleva det?
Ja ni.
Nu måste jag verkligen dra mej härifrån. Och duscha. Och plugga. Och packa. Och röja ut allt ur datarummet och köket eftersom vårt golv tydligen ska slipas.
Men vad jag längtar.
Haha, önska mej lycka till! Kommer förhoppningsvis ett lite gladare inlägg senare ikväll :)
Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0