@ hotellet

Hallåhej alla (:
Jag hittade en dator här i sverige !!
Haha fan vad nice :)
Sitter på ett hotell nära arlanda nu, ska käka snart.
Nyss träffade jag emelie och fredric, somvanligt var det en massa asgarv! Kommer att ha skrattat ihjäl mej 10000 gånger efter den här resan (;
Tidigare idag var vi även till ett köpcenter i upplands väsby (stavning?) Köpte två tröjor från Salt och en ny foundation (y) :D
Jaojao, det var väl det jag hade att säga.
Har ingen resfeber än, flygresan tar ju ändå bara ca 4 timmar, så jag chillar för fullt.
Haha, nu ska jag läsa lite bloggar och sånt medan jag hinner.
Det här blir nog det sista inlägget på en vecka nu.
Ni får ha det så bra!
puss

Kommentarer
Postat av: Janina

Jag var ju också i Cetrum i Upplands Väsby idag med mamma xD

Haha. Synd att jag inte såg dig <3

2009-10-10 @ 18:57:53
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Malin L

WHAAAT ?!?! Vadfaan, jodu FAN att vi inte träffades! Saknar dej jättejättemkt <3

2009-10-19 @ 18:44:45
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0