halloween

Inte för att jag vet om det är idag eller imorgon, men vi kör såhär nu ;D
Yey, i like iallafall. Massa pumpor och ljus och bus eller godis, hahaha.
Förra året var jäkligt trevlig iallafall :) Emma P sov hos mej och vi rusade runt i idrottsgården och skrämde skiten ur varann, haha minnen!
Ikväll ska jag iallafall ut med lite folk, janina är hemma också! Yeees :D (y)
Imorgon mina vänner blir det trevligt också ;)))
Skoldagen idag var rätt bra faktiskt.
Älskar min klass, den är kul den :)
Dubbeltimme kemi är dock inte lika kul. Menmen, snart är den här perioden slut så, puh.
Hahahahah, före digibilden, på kvartsrasten så ruuuuuusade jag och saine hem till mej, och snart var hela käksbordet fullt med bröd, smör, ost och mehukatti. Vi skulle fixa mellanmål åt alla, och ojoj vad stressade vi var. Skrattade som en dåre.

Imorgon på dagen far vi till stugan sista gången för i år. Kommer faktiskt sakna den lite. Är så jäkla chill där.
Ska iallafall hämta hem alla grejer och fota en massa.
På tal om att fota, så ska jag i något senare inlägg imorgon eller så ladda upp bilder jag tog idag.
Kom gående hem från ida, glor lite, ser att solen är påväg ner och typ helt jävla amazing, megavackert. Så jag ruuuuusade upp till vattentornet och jag hann få några pics! Blev inte lika bra som i verkligeheten men :( Åh vad jag älskar att fota alltså :)) Jävligt nöjd att jag valde digibild som tillval alltså.

Men nu ska jag dra till ida och fixa mej (y) Ha en bra kväll alla!
puss





hahahahahahhaahha, ja jävlars vad vackert säger jag bara!
Hittade inte mina egna bilder så det fick bli en bild jag snodde från emmas blogg, emmarawr.blogg.se
ja, som ni antagligen har listat ut är dte vi på bilden haha,
snacka om halloween känsla nu!

Kommentarer
Postat av: emma

underbara bilder från förra halloween, jao!

hahah

<3

2009-10-30 @ 22:38:03
URL: http://emmarawr.blogg.se/
Postat av: malin

Hahaha, jodu, kunde inte sagt det bättre själv!

Helt fantaskitskt vackra ;D

<3

2009-10-31 @ 09:40:35
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0