grekland next

Heeejsan :)
Denna dag har fanimej varit stressens dag! Gick upp nio för att hinna med allt, håhå. Har pluggat som en jävla dåra för att slippa ta med mej till grekland, packat klart (får knappt igen locket på väskan, haha skoja) och så har jag rusat runt och varit allmänt hyper. Nu är jag iallafall klar med det mesta och om en halvtimme far vi till båten.
Haha för tillfället sitter jag på golvet och skriver som en galning. Vårt golv ska nämligen slipas eller nåt när vi är borta, så hela datarummet är tömt på saker och den här är bara tillfälligt ikopplad hehe :b

Igårkväll var iallafall riktigt nice :) Haha ojoj vad jag skrattade.
Sen var det bara att säga hejdå :( Hann inte säga hejdå till alla jag ville, det sög :( Men fan vad jag kommer sakna alla iallafall :')
Och fysatan vad jag älskar mina vänner!

Nu blir det en vecka med sol, bad och chill :) Ska ha det supernice med emme och fredda :D
Hoppas ni får ett skitbra höstlov nu!
Hejdå, puss! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0