godmorgon

Nämen titta, det vart ett morgoninlägg också! :D
Haha, usch, inatt har jag varit så trött så jag mått illa nästan, men ändå inte kunnat sova. Härligt. Vaknade vid 6. Passligt när man börjar 10 jo.. Men somnade faktiskt om en stund sen.
När jag väl gick upp så hade jag så ont i foten att jag knappt kunde gå heller. Så det vart min kära muskelsalva (eller vad det nu är) och nu är det bättre :)
Idag har vi hk, yeeeeees :))) Sen dans och efter det måste jag röja i mitt rum, eftersom hela garderobens kläder ligger på golvet, och snart kommer nån hit och fixar vårt tak :D Fan vad skönt att få flytta in alla grejer i garderoben igen när det är klart! :D
Nuu ska jag fixa mej lite.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0