flummbajs (saines och tazmins rubrikidé)

Tjooooo :)
Sorry för dålig uppdatering igen! Har verkligen inte hunnit.
Haha, sitter just nu hos ida, och hon och tazmin fixar mitt hår allt vad dom orkar, det är jag tacksam för! Eftersom jag själv inte får det bra för tillfället. Haha, båda står på varsin sida om mej och borstar, tuperar, sprayar och har sig ;D Undrar vad dom gör med det egentligen? Haha!
Nu kom saine också. :) Ikväll ska vi väl ut, (: Sista kvällen före rds.
Idag har varit för jävla lång. Det är allt jag har att säga, haha. 
Efter skolan vart det pluggande, suuuuuuuuck. Saine var iallafall med och höll mej sällskap, haha fysatan vad vår humor suger/äger ;D 
Sen for jag till farmor, jao. :)
Nu ska jag fixa mej lite, ha det bäst!
puss


 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra? :)

2009-10-09 @ 19:13:57
URL: http://joyolofsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo, absolut! :)) själv?

2009-10-10 @ 17:32:59
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0