halleluja

Men faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan !!
Kan jag bara inte få må bra nån gång ?!
Imorse när jag klev upp var jag helt yr i huvudet, och kände mej så jävla trött och ... arg av nån konstig anledning att jag bara ville lipa. Så efter att ha försökt, men misslyckats, äta frukost gick jag upp igen, damp ner på sängen och somnade. Hahaha. Tror att jag har feber nu, inte trevligt. Mår dock bättre nu än jag gjorde förr.
Men jag missar bokrecensionen , suuuuck. Och dansen! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Jag har inte missat den sen jag var till london tror jag .. Nej nu blev jag ledsen.
Och orolig, för jag orkar inte må såhär imorgon igen.
VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DET HÄR ??
Hahahaha.
Jaja, resten av dagen ska jag väl sova, försöka hålla humöret uppe genom att sitta och asgarva åt Saltmannen.se (seriöst, i måste gå in och kolla, så helt galet sinnessjukt roligt!) och kolla på filmer. Ska nog börja packa för rhodos också. Älskar att packa för solresor, få ta fram alla shorts, klänningar och bikinisar igen :D Sen kommer min idaa hit efter skolan med läxor också :))
Hahahaha just nu sitter jag och läser på saltmannen, samtidigt som nån snickare är här och tapetserar om i rummet bredvid. Och jag garvar så jävla stort! Måste sitta och hålla för näsan för att inte skrika av garv. Han måste ju tro att jag lider av nåt allvarligt..
Men nu ska jag bli frisk. Hoppas ni har det bättre än jag har det!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0