221009

Heej (:
Idag var väl trist , helt onödig.
Usch, vaknade inatt klockan 5 av världens värsta mardröm. Sen kunde jag knappt somna, låg bara och stirrade och var sjukt rädd, och när jag väl lyckades somna fortsatte drömmarna tills 8 på morgonen typ. Suck.
Och jag har världens värsta träningsverk i ryggen, men framförallt benen efter motionstest + 3 timmars tränanade igår.
Och när jag skulle fara till dansen idag och höll på och fixade med mp3n så föll hela jävla cykeln rakt på mitt smalben. AAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Sen har jag bara känt mej cp hela (halva) dagen typ.
Jag har turen med mej idag!

Jaja, idag hade vi ryskt tema på hkn, efterrätten vart sjukt god! Vi fick också ut engelska proven. Det gick braa :)
Efter skolan måste jag hem och plugga matte. Så när jag sitter där, pluggar, är fast bestämd att bli klar före dansen, då messar celinda: Om du kommer TIDIGT till dansen får du nybakta bullar.
Dååå fick jag stora problem haha.
Antingen få matten klar och slippa den ikväll.
Eller få käka massa goda bullar.
Men, smarta som vi är (haha) kom vi på att jag kan ju fara till dansen och plugga där. Woho, och bullarna var skitgoda ;D Dansen var jobbig, men kul såklart :) Underbaaaart nice :D
Längtar till uppvisningen i alandica i december :)))
Btw, var träningen igår också riktigt jäkla nice (: Bara för att vi har så jävla bra humor i gruppen, skrattade så jag dog. "Jag trodde att du bara dansade nåt helt random" , haha!

Nu har jag suttit och renskrivit bokrecensionen i hundra år, men nu är det klart iallafall.
Och nu ska jag käka fattiga riddare, och vänta på att mammas pojkar ska börja. Haha stör mej sjukt mycket på det programmet, usch, men det är kul att se på iallafall :)



missitmissitmissitmissit





puss!







Kommentarer
Postat av: Francine

HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAHAHHA xD

2009-10-23 @ 15:31:55
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, det var så jävla bra! xD

2009-10-23 @ 16:24:14
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0