dagen och annat

Nu har jag suttit och gjort hela förbannade matteläxan och eftersom jag är så trög ikväll gick det superdåligt.
Dampade även på allt och alla, är bara så pissigt irriterad på det här illamåendet. Liksom, varför går det aldrig bara över? Fick det för nästan en månad sen, och sen dess kommer det lite nu och då, bara på nätterna, i hate it!
Seriöst, är så damn trött på det nu.
Men imorn ska jag (mamma haha) snacka med nån kanske :)
Så att så att.
Idag var det finska prov, och jag vågar nästan säga att det gick skitbra :)
Sen hade jag engelska redovisning om låten.
Det gick väl .. okej, hehe. Är iallafall eeeeeevigt tacksam till rasse, otto och gustav som hjälpte mej med musiken som bara failade haha.
Skönt att ha dom grejerna överstökade nu iallafall :D
Digibilden var också rätt nice, men vi måste visa bilderna för hela klassen , det var läskigt :( hahhaha näej.
Efter skolan var det aquabike med ida, det gick fint :) Va riktigt jobbigt.
Nu ska jag be för att inte må dåligt inatt (det kommer jag inte att göra heller) och bli helt frisk! :)

Ha det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0