behöver jag säga att jag längtar?







Hihi :))

Nuu har jag duschat i hundra år, med hårinpackning och grejer, packat nästan helt klart, och skrivit om ett husdjur jag inte har, på tyska. Haha! Har bara kvar att lära mej dom finska månaderna. Kommer att gå .. sådär om jag ska va ärlig. Ska göra det sen.
Men nu får vi hoppas att det kommer nåt bra på tv :)
Imorgon är det fredag, börjar 9. Härligt (;
Just det, borde ha nåt med till kemin imorgon. Har nämligen det 1-3 och vi får inget mellanmål (bara en frukt) och nu får man ta med nåt tydligen. Bara o börja baka då! Hahahaha, noot. Skulle somna på golvet.
Jajja, nu ska jag inte sitta här längre.
Hoppas ni har haft en nice kväll (:
puss

Kommentarer
Postat av: emma

sv: ja,usch ja ): det är verkligen jobbigt.tack för att du bryr dig vännen! :)

2009-10-09 @ 15:28:29
URL: http://emmamathiilda.blogg.se/
Postat av: edvin

scream it out loud! ^^

2009-10-09 @ 18:27:35
Postat av: Sara

Usch nu vill ja oxå fara o resa!

men du får ha d så bra i rds ;P (Y)

2009-10-09 @ 22:47:20
Postat av: Malin

Sara: Hihi tss :)

Tacktack! :D Dt ska jag nog :) Ha dt bra hemma också :b

2009-10-10 @ 17:34:14
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0