summertimes







hittade massa bilder på mej från i somras och jag slogs av 3 saker:
1. jag var brun :(
2. MIN HÅRFÄRG!
3. jag saknar den tiden som bara fan.

Godmorgon! :)
Lördag idag, lovely. Känns som att det var år sen jag fick sova ut.
Idag får vi se vad som händer. Snart ska jag iallafall ut och fota! :D Woho, har inte hunnit det på skitlänge.
Ska försöka fixa bilder till digibilds projektet.
Ikväll blir det somsagt förhoppningsvis bio.
Åh, idol igår! Hur gulligt?
Jag dog lite bara.
Men synd att reza åkte ut. Men det var faktiskt nödvändigt när det stod mellan henne och erik! Ojoj.
Ha det fint, och njut av att solen skiner. (första gången på år?) Hhaha.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0