söndagströtthet

Heejj. Jag säger bara, jävlars vilken slö dag.
Nyss låg jag på soffan och sov, före det pluggade jag finska och biologi, före det satt jag här.. Mmm vad händelserikt! Jag är trött som en apa. Inte för att jag vet om apor är trötta men .. Haha. Ja, ni märker, humorn är låg.
Ikväll får jag inte vara såhär trött. Kommer garanterat att få en energikick då. :)
Jo, btw så hade nytt besöksrekord igår! Wohoo, fortsätt så. :)
Egentligen är det konstigt. Varför vill man ha många läsare? För att så många som möjligt ska veta vad man gör varje dag? Det är ju inte det bloggande handlar om. Men jag kan inte säga att jag inte uppskattar fler besökare. Tvärtom, blir lika fånigt glad varje gång, även om det bara innebär att några till vet vad jag har gjort idag och igår. :)
Nu ska jag käka middag, sen börja packa ihop lite dansgrejer och sen fara. Wish me luck! :D
Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta mig men ja bara undrar var du menar när du skirver " pluggade jag B-I-O-L-O-G-I" va menaru har vi läxa D:

2009-11-15 @ 17:55:54
Postat av: Malin L

Ja dt hade vi, namn ?

2009-11-15 @ 19:22:48
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur många besökare hade du? :)

2009-11-15 @ 20:30:42
Postat av: Malin L

Brukar inte skriva ut det, tyvärr, men inte sååå jättemånga :P

2009-11-16 @ 14:23:05
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0