söndag

Hello, härligt med söndag, hm.
Var till kyrkan idag. Nåt annat har jag inte hunnit göra än, hehe.
Käkade risgrynsgröt med kanel och socker till lunch, det försämrade ju inte julkänslan precis ;D
Idag är det första advent också, juhu.
Haha, sitter och läser massa julbloggar, lyssnar på julmusik och funderar på att dricka årets första kopp glögg. :D
Haha, ni kanske har märkt att jag är helt julgalen (a)
Idag ska jag nog chilla en stund bara. Se på oc, nåt missat avsnitt av andra avenyn, gå ut och gå/fota eller nåt sånt. :) Sen ska jag snart till mormor&morfar somsagt.
Ha det!
Puss


Kommentarer
Postat av: emelie

Hejhej, söt blogg du har! jag undrar typ om vi kanske kunde börja läsa och kommentera varandras bloggar, om du vill såklart:] skriv gärna tillbaka, kram

2009-11-29 @ 20:21:53
URL: http://lumano.blogg.se/
Postat av: Malin L

Hej, och tack! :D Du med :) Aa, nog kan jag läsa din, absolut :) kram

2009-11-30 @ 14:18:21
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0