"nu vill jag göra nåt riktigt fult"

Ooooooohyes, haha, jag hade besöksrekord i förrgår igen :D Okej, antalet är väl inget dirket att skryta med, men nöjd är jag ändå. :) Fortsätt läsa, om ni tycker det är trevligt dvs. :D

Börjar med att berätta om igår kväll. Dans 3 timmar, var nice som tusaaan. Vi hade nästan bara repetition och repeterade gamla danser. Efteråt skulle jag och Celinda få skjuts med hennes pappa, men det dröjde en halv timme innan han kom, så vi hade vårt egna tidsfördriv, haha. Först vandrade vi runt på en helt öde gata i mariehamns "industriområde" i ösregn, och så säger jag plötsligt:
- Alltså.. Nu vill jag bara göra nåt riktigt jävla fult!
Så det slutade med att vi hoppade omkring som två urtidsapor på vägen med massa konstiga läten, haha!
That's my life!
Sen gick vi tillbaka till dansskolan, satt där och tog cpstörda egopics. Ni ska få smakprov sen. :) Vår humor är så jävla bra! :D Läs www.celindan.blogg.se om ni vill ha exempel. ;)

Idag, var det ny period. När vi förut började tio, börjar vi nu åtta, med dubbeltimme historia, det gillas! :DDDD
Ts, sen hade vi hk iallafall, och fy vad äckligt matosigt håret kändes efteråt, bara osade vitlök och potatis om hela klassen :D Haha nej men..

Sen halv fyra var det dans igen, yeyeyeye.
Celinda hade med sig kameran, och det resulterade i sjuka bilder + sjukare video + jag ligger och dör av garv :D

Yesyes, sen kom farmor till oss. Vi pratade om resor och sånt bl.a. och btw, hon har nog varit i hela världen hon :o Överallt nästan! :D Jag vill också. :)
Sen satt jag och renskrev resten av min svenskahistoria, puh!!!!!!!!
Så nu är allt chill. Imorgon är det fredag. :)

Nu ska jag meditera, haha. Eller göra något för att motverka mina stressymptom (y)
puss!



Ahaha, kollar på massa bilder från i somras, det är med blandade känslor!
1. SAKNAD! Ångest, vill ha tillbaks sommaren :(
2. SKÄMS! Sommartider = Fjortistider. Iaf denna sommar. Haha, men inte på riktigt ofc, men fyyy ändå ;)
3. GLÄDJE! Sommaren 09 var amaaaazzzziiiiinnnggg :D

bilden där är från johan palm, jag och saine var fans :)




Kommentarer
Postat av: celinda

men du+ jag = bäst! <3<3<3<3

2009-11-19 @ 20:52:29
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: Hanna

På tal om att resa överallt! Brorsan och jag har pratat om att åka till Famara och surfa när han ( = du också) fyller 18, skaru me eller? ;)

2009-11-19 @ 21:05:50
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin L

celinda: aw, jep, kunde inte sagt det bättre själv! <3<3<3

Hanna: OFC! Vad trodde du ? :D:D:D Haha :D Fyfaaasen vad nice dt skulle va ;)

2009-11-20 @ 07:41:25
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0