Kvällen

Hej, dansen var kul, men gick rätt dååligt, var så jävla trött! Men vår humor är bra iaf ;)
Och så fick jag premiäranvända Celindas tåspetsskor som jag ska ha tills uppvisningen. Mina egna är nämligen så slut att läraren knappt förstod hur jag orkade dansa i dom, hehe. Är iaf Celinda evigt tacksam ;D Underbart att kunna springa på tåspestsskorna för en gångs skull!

Resten av kvällen har jag pluggat, dampat och stressat, mm.
Btw, har fixat kategorier nu! Äntligen ;D Kommer säkert nån till, men så länge får dom här typiska duga.
Kolla vetja! Foton och Musik. :)

Nu, tvn.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

buggar ju sönder, skriver jag heter E-D-V-I-N men den vill ju inte visa de när ja skickar kommentaren D:



dagens låt(ar):

ice cube - cave bitch

status quo - pictures of matchstick men

2009-11-17 @ 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0