jag är trött.

Hej.
För tillfället känner jag mej rätt oinspirerad att blogga eller göra nåt överhuvudtaget. Jag är bara så trött och allmänt slö. Igår var iallafall helt okej. Men allt som vi hade planerat för igår failade, så det vart inget..
Och vid 10-tiden började jag må så jävla illa och fick värsta frossan. Så jag drog hem.
Haha fyfan vad risig jag kände mej alltså när jag stapplade fram på stan helt ensam, med frossa, illamående och nästan förfrusna hände och fötter.
Men sen när jag kom hem blev det bra igen.
Nu har jag stått i duschen i hundra år och ätit frukost. Är sådär söndagstrött. Orkade inte pallra mej till kyrkan heller fast jag hade planerat det.
Nej nu borde jag verkligen göra nåt. Plugga? No thanks.
Men går kanske ut och går, kanske får en kick då. Är ju så förbannat kallt så, haha.
Ikväll ska jag till alandica, ska kolla på saines film (y) :D Haha.
Imorgon, måndag. Alltså neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.

puss




Kommentarer
Postat av: Francine

Tjeeeeenare!!!!!!!!!!!!!! :D

Skit va FIN header du har!!!! :)

2009-11-08 @ 09:10:08
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin L

Tjaaaaaaa! :D Jaaaa du är hemma igen! :D :D :D :D

Hihi nämen taaaack så jättemkt! :D

2009-11-08 @ 10:52:40
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Francine

Yeeeee de e jag!!! :D

:)

2009-11-08 @ 14:40:32
URL: http://francinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0