igårkväll

Måste göra ett extra inlägg för igårkväll också, haha.
Mötte då Ida och Janina vid Alandica först. Jag cyklade hemifrån 5 minuter innan vi skulle mötas, övertygad om att jag skulle va megasen, men då hade dom inte ens kommit. Haha, jag är inte den enda tidsoptimisten. :)
Vi såg new moon, den var bättre än förväntat! Bättre än första filmen iallafall. Och omg, vad taylor lautner (jacob i filmen) är snygg! Jag dog lite. Han vinner ju nästan över robert pattinson. Men bara nästan. ;) Sjuuuuukt snygg är han iallafall.
Sen gick vi runt lite, var mest vid select och löken. FRÖS IHJÄL. Alla tyckte det var ovanligt varmt. Mina tår höll inte med.
Efter en stund gick vi till uncan, mötte otto och einar, babblade lite med dom, och sen for jag hem.

Jao, superbloggare som jag försöker vara, ska jag langa lite bilder igen.
Dresscode and facelook, hahaha, ehe inte riktigt...

  

... snarare lite halvflummiga pics



 Haha, jag tror att jag räcker ut tungan på bilden. somsagt, halvflummigt.

 
älskar detta halsband!

 taylor (swift, haha, internskämt) in my ♥ haha (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0