Hello winter

Tjooo.
Idag har varit rätt chill faktiskt. Har haft samhälla i princip hela dagen.
Förutom två första timmarna då. Men då fick vi godis på en av timmarna. Haha ibland är per bäst alltså ;D
Sen var dte samhälla prov, det gick nog okej :)
Efter det samhälla, och sen till plenum :) Alltså lagtingsmöte.
Ojoj vad jag och saine garvade på vägen alltså!
Plenumet var .. en annorlunda upplevelse haha. "Diskussion-ingendiskussion" HAHA!
Efteråt gick jag och ida till bagarstugan och käkade. Så jävla underbart asgott!
haha vi åt tills vi mådde illa.
Sen hem till ida, sitta vid datorn och glo lite. Sen fick ida idén , "vi ringer till lagtinget nu!"
Vi har nämligen ett grupparbete i samhällan där vår grupp ska skriva om centern.
Så efter myyyyyycket övertalning och flera nervösa sammanbrott ringde jag. Blev vidarekopplad 93827 gånger, babblade på. Lyckade fixa så jag och ida ska intervjua ålands talman, imorgon klockan 10!!!!!!!!!!!!!!!!
Och vi hade inga frågor klara, ingenting! Har ju inte ens intervjuat nån förut! Förutom nån klasskompis i trean kanske, haha. Nervöst sammanbrott igen säger jag bara. Ni skulle ha sett oss.
Så det vart bara att i racerfart komma på massa frågor, upp med datorn osv. Sen måste jag hem. har ju dans hela kvällen också! FAN.
Men ida kommer hit sen vid lite före 9, så då ska vi finslipa (läs: jobba som dårar för att få klart) frågorna. Hehehe.
Ja, vi missar engelskan imorgon iallafall :D Det blir bra det här. Ida och jag fixar allt :))
men nu ska jag på daans, ska bli nice även om jag är stressad.

Btw, det snöade idag! Tjoho :)

ha det bäst!
puss


Kommentarer
Postat av: emme

jävlar bara! ålands talman! det var inte dåligt det! ;) hahaha! xD

2009-11-04 @ 18:48:43
Postat av: Malin L

HAHAHAHAHHA jodu! Häftiga grejer det! ;D haha, nä men han va jättesnäll :D Haha!

2009-11-05 @ 20:52:53
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0