hej jul :)

Hm, fin start på dagen idag. Klev upp en halvtimme tidigare än jag brukar, för att fara till sjukhuset och ta blodprov. Ingen fara med det, jag har inte fobi för sprutor heller. Men sen när jag såg nålen, och kände hur ont det tog, väntade hundra år, och det inte kom nåt blod, då började det kännas lite halvasigt.
Så hon måste karva och ha sig med nålen för att typ träffa nån blodådra, mmmmmmmmm ;) Haha ajfan.

Sen skola, vi fick betyg. Jag är helt nöjd. :) Har dock sänkt en del, men det kan jag nog ta igen om jag bara skulle orka. Och jag ska börja hålla käften på lektionerna nu, eller iallafall matten och hkn. Ni förstår inte hur mycket lärarna har klagat! Haha, sinnessjukt.
Resten av dagen var väl helt nice.
Efter skolan var jag med mina tjejjjjjs, haha, malin d, malin s och ida :) Men malinarna måste gå rätt snabbt, (hahahah inte bokstavligt då, gå rätt snabbt, haha) så det vart bara jag och ida kvar. Vi handlade julklappar :DDD Och jag hade sjukt mycket julfeeling!
jag älskar julen! Vad jag har väntat på den, haha! :D
Ikväll får vi se lite vad som händer, ska väl va med ida, saine och malin d kanske? :D
Jaojao, imorgon är det lilla jul ♥♥
puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0