god lilla jul!

Fyfasen vad jag älskar julen! :D Har världens julkänsla nu! Min lilla jul har hittills varit precis som alla tidigare år, lillajulmarknad i saltvik/sund (?) , hem och plocka fram allt julpynt, så huset blir helt överbelamrat, vänta på att få nån lillajulspresent och gå runt och sjunga julsånger för full hals. Me like (a) .
Marknaden var nice, köpte massa julgodis, träffade emme och fredda. :DDDD
Nu har jag fixat det mesta här hemma så nu är det bara att vänta på 24/12. :)

Igårkväll var jag först till ida. :) Sen drog vi till uncan, spelade lite badminton, vilket var sjukt kul haha. Sedan kom saine dit och jag tillbringade resten av kvällen med henne typ, vår humor ♥ :D
Och Mariette åkte ut, inte bra. :( Hon var ju rikitgt bra igår. Men men. :)
Nu ska jag fortsätta fixa här . :) Hoppas ni har en jättebra lillajul!
puss














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0